måndag 19 januari 2009

Snöslask

Idag så töar det. Detta resulterar i vattenpölar och halka. Det i in tur resulterar i blöta sockar för min del, jag har nämligen hål i min högersko.

Dock planerat att köpa ett par nya skor ganska länge nu, fick till och med pengar i julas för att göra det, men det blir aldrig av.

Det som främst hindar mig från att köpa nya skor är att jag vet att om 4 månader så kommer det att vara hål i dem med, för skokvalitén bara sjunker och sjunker. Om man inte köper ett par rejäla kängor så klart, men palla snöra på sig dem hela tiden, och sen blir det varmt och svettigt att ha på sig dem hela dagarna i skolan.

Nu, om bara några minuter, så ska vi ha historia, eller, vi har historia enligt schemat, men vi har mer samhällskunskap med historiks bakgrund inblandad i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar