torsdag 12 mars 2009

Vad som har hänt

Nästan två veckor sedan senaste posten nu, och den här gången kan jag inte skylla på att det inte har hänt något.

Jag har hållit på en hel del i helpdesken på skolan. Vi har under veckan nu arbetat mot att få mer struktur på det vi gör och det ser mycket lovande ut.

På caféfronten så håller jag på att skriva om statistikfunktionen jag skrev för några veckor sedan, anledningen till det är att jag tappade bort filerna. Jag har även varit på möte med elevrådet/elevkåren idag där vi diskuterade hur det ska bli med caféet nästa år och vi kom fram till att jag ska driva det som ett fristående företag och att jag ska lämna in en rapport på hur jag tänker göra så fort jag är klar med den. Får väll bli något man sätter sig med på påsklovet.

Jag blev även administratör på svenskspråkigawikipedia, det betyder i stort sett att jag nu kan redigera systemmeddelanden, blockera användare och klättra ytterligare en pinne på nördstegen.

Imorgon är det fysikprov, ellära. Inte jättesvårt, om man kan det.

Planerar även på att migrera till wordpress, men jag har redan haft en blogg där en gång så min gamla domän var upptagen så jag frågade supporten om de kan hjälpa mig, väntar på svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar