fredag 16 januari 2009

Övningskört

Nu har jag precis varit ute ock kört några varv i kvarteret, jag blir bättre för varje gång. Lite svårt i början av sessionerna, men efter några misslyckade inbromsningar och kärringstopp så kommer man in i rätt rytm igen.

Kanske ska ut och köra imorgon igen, innan kalaset. Vet dock inte om jag orkar det, kanske ska åka hem till Nina på förmiddagen, om hon vill ha hem mig så klart.

Min pappa anmärkte även på att den ökade elförbrukningen kan ha att göra med värmen i mitt rum. Men jag vill ha det +20°C, inte 19°C som i resten av huset.

Nu så ska jag sätta mig och komma ikapp på lite series som jag har hamnat efter på.

1 kommentar:

  1. Det där borde jag börja tänka på snart om det ska bli något körkort till 18-årsdagen. Har inte ens gått uppstartskurs än, hehe.

    SvaraRadera